.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرداخت 70درصد تعهدات تعاونی اعتبار وحدت
پرداخت 70درصد تعهدات تعاونی اعتبار وحدت

مسئول روابط عمومی و فرهنگی ستاد مرکزی ساماندهی اعتبار وحدت کشور گفت: با توجه به ابلاغیه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در پی تعاملات و توافقات صورت گرفته و در راستای عمل به تکلیف محوله از سوی بانک مرکزی تدابیر و اقدامات لازم در خصوص مدیریت منابع و سپرده های تعاونی اعتبار وحدت انجام شد. که براساس آخرین توافقات صورت گرفته ، موسسه مالی و اعتباری صالحین به عنوان کفیل و امین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران کفالت تعاونی اعتبار وحدت را قبول کرد .

جلال عسگری افزود: به علت اهمیت کار و موضوع صیانت از سپرده های مردم خوب و فهیم ایران اسلامی رئیس هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری صالحین و رئیس ستاد مرکزی ساماندهی اقدام برای تعیین تکلیف سپرده های شهروندان کرد.

وی ادامه داد: این مهم به همت خود مردم فهیم و به کمک استانداران محترم و معاونان سیاسی – امنیتی آنان و دادستانهای محترم و کارکنان زبده موسسه مالی و اعتباری صالحین انجام پذیرفت .

مسئول روابط عمومی و فرهنگی ستاد مرکزی ساماندهی اعتبار وحدت کشور گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده مقرر شد تا آخر فروردین ماه 1390 پنجاه درصد از سپردهای مردم تعیین تکلیف گردد که با تلاش پرسنل خدوم موسسه مالی و اعتباری صالحین 71% برنامه ها محقق گردید که موجب رضایتمندی مشتریان بانک و سپرده گذران تعاونی وحدت گردید.

عسگری خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه موسسه مالی و اعتباری صالحین برای دفاع از حقوق سپرده گذاران و هموطنان عزیز به این قضیه ورود نموده است و این در حالی است که این امر وظیفه قانونی و الزامی نبود و موسسه براساس تکلیف بانک مرکزی پیشقدم این موضوع شد .

وی اظهار داشت: بحمد ا... تا به الان 71% از سپرده های سپرده گذاران محترم تعاونی وحدت سابق تعیین تکلیف شد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر عباسپور 5 ارديبهشت 1390
با سلام
من دو حساب در موسسه وحدت دارم در مراجعه اي كه روز پنج شنبه 1 ارديبهشت به شعبه داشتم آقايان گفتند كه 15 درصد از مبلغ دو حساب را از 15 ارديبهشت به بعد پرداخت خواهند نمود لطفا به اين اقاي پشت ميز نشين بفرماييد خالي نبند حقوق خود را سر ماه دريافت كرده و از سر شكم سيري حرف هاي دهان پركن مي زند خبر از گرفتاري مردم ندارد تا بفهمد مردم با چه زحمتي پول بي زبان خودشان را به اميد گرفتن وام به اين موسسه سپردند اين پولهاي وحدت چه شد ؟
اين همان موسسه وحدت است كه همه بانكهاي دولتي دنبال ان بودند كه وحدت حسابهاي خود را به بانك انها انتقال دهد
جلال عسگری 5 ارديبهشت 1390
برادر یا خواهر محترم لطفا نام و مسئول شعبه ای را که به شما چنین حرفی را زدند را اعلام بفرمایید تا سریعا پیگیری شود و ضمنا به فرمایش جناب آقای سید تقی میرکریمی رییس هیئت مدیره و مدیرعامل محترم تعاونی اعتبار وحدت سابق (اگر ما پول داشتیم چرا به بانک مرکزی اعلام میکردیم به کمک ما بیاید) حتی ما از ایشان در خواست نشست تلویزیونی کردیم و هماهنگی نشست خبری را هم انجام دادیم به دلیل شخصی خودشان حضور نیافتند با تشکر از ذکر خبر جنابعالی . برادر کوچک شما جلال عسگری مسئول روابط عمومی و فرهنگی ستاد مرکزی ساماندهی تعاونی اعتبار وحدت کشور در موسسه مالی و اعتباری صالحین
جعفر عباسپور 6 ارديبهشت 1390
با سلام و احترام از حسن نظر جناب عالي
براساس نامه مورخ 31/1/90 و شماره 1049به شعبات موسسه وحدت از سرپرستي رشت مبالغ بين 10 تا 15 ميليون تومان در اين مرحله فقط 15 درصد پرداخت ميشود اين درحالي است كه براي مبالغ كمتر 60 تا70 درصد پرداخت شده است و بر اساس جدولي كه براي شعبه ارسال شده بايد عمل شود .جوابي كه به من در شعبه شهداي رشت داده شد ظاهرا از طرف نماينده صالحين بود .
ضربالمثلي است كه مي گويد اگرچه گردن شتر دراز است ولي 6 جاي ان را نمي برند ولي ظاهرا كه همين است.پول ما چند ماه توي اين موسسه مانده و بايد مثل گداها پول ما را در چند مرحله البته با التماس و منت فراوان بگيريم.
براساس نامه هاي كه رونوشت ان روي شيشه هاي شعبه خيابان شهدا چسبانده شده بود وحدت 50 در صد مبلغ بانك مركزي را پرداخت نموده بود و بر اساس گفته هاي روساي شعبات وحدت و بانك هاي ديگر از وضعيت مالي وحدت نمي دانيم قسم حضرت عباس مدير عامل محترم راباور كنيم يا دم خروس را .
با تشكر مجدد از جوابيه شما لطفا در صورت امكان شماره روابط عمومي رشت يا تهران را بفرماييد
سعید سعیدی 25 ارديبهشت 1390
به خدا الان که دارم این نوشته رو می نویسم تمام دست و بدنم می لرزه تازه چند ساعته که از کلانتری و دادگاه اومدم اخه چه سازماندهی چه کشکی چه دوغی با بدبختی و رو زدن به این و اون 16 میلیون جور کردم که وام بگیرم تا مثلا بدهی عقب افتادمو صاف کنم نه تنها وام نگرفتم پولی هم که تازه از این و اون گرفته بودم تو بانک گیر کرد حالا من موندم و کلی بدهی کهنه و نو بعد از گذشت 2 ماه تازه 2.5 میلیون از پول منو دادن هر روز شاکی با یه مامور دنبالمه بابا به خدا خدا رو خوش نمیاد این بانکداری اسلامی نیست من با هزار امید پولمو گذا شتم اونجا شما رو قسم می دم به حق پنج تن ال ابا به حق فاطمه زهرا که مشکل منو حل کنید با دیدن این جوابیه که مسئول روابط عمومی دیدم یه نور امیدی تو دلم روشن شد که بالاخره یه نفر درد منو می شنوه شما رو به خدا قسم این مشکل منو حل کنید هم پولم رفته هم آبروم به علی قسم خدا رو خوش نمیاد زندگی مردمو بهم ریختن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.